Dropshipping – wspaniała opcja dla przedsiębiorstw

Dropshipping opiera się na systemie trójstronnym między klientem, sprzedawcą i dostawcą. W przypadku zakupu online, klient korzysta ze strony internetowej e-commerce sprzedawcy, który oferuje produkty, których nie posiada w magazynie.
Z chwilą złożenia zamówienia klient dokonuje zakupu u dostawcy, który jest odpowiedzialny za dostawę do klienta. W dropshippingu detalistę można zatem przyrównać do usługodawcy odpowiedzialnego za sprzedaż produktu, który nie zajmuje się elementami łańcucha logistycznego. Odpowiada za logistykę dostawca. Ten sposób sprzedaży daje sprzedawcy dużą elastyczność i pozwala mu skoncentrować się wyłącznie na sprzedaży.

Dla sprzedawcy dopiero rozpoczynającego swoją przygodę z e-commerce, dropshipping ma niewątpliwe zalety, których nie należy pomijać. W dropshippingu, nie musisz inwestować ogromnego kapitału początkowego. Możliwe staje się uruchomienie projektu biznesowego z niewielką sumą pieniędzy, co jest znakomitym sposobem na wprowadzenie małych i średnich przedsiębiorstw na rynek. W rzeczywistości nie ma ryzyka posiadania dużej ilości niesprzedanych produktów.  Znakomita jest także możność posiadania zasobnego i zróżnicowanego katalogu dostępnego od początku działalności. Jest to wielka atrakcja dla młodego przedsiębiorstwa.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *